Bankszámlaszám és elérhetőség

Kedves Felajánlók,

a bankszámlaszám, ahova a licitek összegét várjuk:

12023101-00719497- 00100002

Kecskés Tímea Éva néven van, a Raiffeisen Banknál.

A közleményben kérlek tüntesd fel a Dani nevet és azt a tárgyat, amire licitáltál, hogy megismerjünk!

Az e-mail cím, amin mindegyikünket elértek: segitsdaninak@gmail.com

Kérjük, aki nyer a liciten, vagy felajánlást tesz, erre a címre küldje el a postacímét. Licitre ajánlott tárgyakat is ide várunk!
Nagyon köszönjük mindenkinek!

2010. szeptember 20., hétfő

Sütemények

Eredetileg dekupázs technikával készült tárgyakkal szerettem volna beszállni a segítők közé, de lehet, hogy ez most nem fog összejönni. És mivel én is szeretnék már a tettek mezejére lépni, úgy döntöttem, most megpróbálom sütivel, és amint eljutok hobbiboltba, akkor dekupázs is lesz.
Egyik sütemény, amit felajánlok licitre, egy adag Emi-féle tejmentes csokis muffin. Ez gyakorlatilag ugyanaz, mint amit Timi ajánlott fel, ITT. Remélem, Timi, hogy nem haragszol! :)
A másik pedig egy joghurttorta gyümölcsökkel. Sajnos nem tudok róla képet mellékelni, mert bár nagyon sokszor készítettem már, nem nagyon fényképeztem le. Lényege, hogy gyümölcsös joghurtból készül, tele van gyümölcsökkel, és piskótát nem tartalmaz. Lehet kérni bogyós gyümölcsökkel (szeder, málna), vagy barackkal, esetleg így vegyesen is. Miskolcon tudom átadni a sütiket, a licit pedig szeptember 28-án éjfélig tart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése