Bankszámlaszám és elérhetőség

Kedves Felajánlók,

a bankszámlaszám, ahova a licitek összegét várjuk:

12023101-00719497- 00100002

Kecskés Tímea Éva néven van, a Raiffeisen Banknál.

A közleményben kérlek tüntesd fel a Dani nevet és azt a tárgyat, amire licitáltál, hogy megismerjünk!

Az e-mail cím, amin mindegyikünket elértek: segitsdaninak@gmail.com

Kérjük, aki nyer a liciten, vagy felajánlást tesz, erre a címre küldje el a postacímét. Licitre ajánlott tárgyakat is ide várunk!
Nagyon köszönjük mindenkinek!

2010. október 9., szombat

Október 7-én lejárt licitek

Sajnos elkéstem, és nem írtam aznap figyelemfelhívó posztot az október 7-én lejáró licitekről. Most pótolom, de már csak a nyerteseket tudom kihirdetni. Tehát október 7-én lejártak:
  • Swarowski Pegazus medál - erre sajnos nem érkezett licit :(
  • Swarowski kereszt medál - ez sem kelt el
  • Swarowski virág medál - Andi nyerte 3000 forintért :)
  • Swarowski szív medál - Encié lett 2200-ért
  • Swarowski csepp medál - Anita nyerte 3000 forintért
  • Swarowski ónix medál - Hajni a büszke tulajdonos, 3100 forintos felajánlással
  • Swarowski kör medál - ezt én nyertem, mindössze 1500 forintért :)
  • Swarowski arany fülbevaló - ez is Andié, 3000 forintért
  • Swarowski fekete fülbevaló - ezt pedig G. Márta nyerte szuper 7000 forintos licittel!
  • Zsóka tűzzománc képei is lejártak, ezek közül a legnagyobb sikert a hangyás-epres aratta, ami Nikié lett 2100 forintért, míg a kutyusost Ancsa nyerte 1500-ért, az indiánlányost pedig Zsuzsa 800 forintért.
  • Mázsa Viki és Csabi sünis ajtódísze 1000 forintért Liát illeti,
  • Era csodaszép gyöngymedálja pedig Cuckához került.
Gratulálok a nyerteseknek! Kérlek, utaljátok az összegeket a fenti számlára, és a postacímeteket küldjétek el mailben a segitsdaninak@gmail.com-ra. Köszönjük a licitálóknak és a felajánlóknak is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése